Niet alle risico’s kunnen door het nemen van maatregelen worden opgelost. Een bezoeker valt van de trap, uw collega wordt onwel, er breekt brand uit in de keuken: hoe is uw organisatie hierop voorbereid?

In het BHV plan beschrijft u hoe uw organisatie om gaat met niet op te lossen risico’s. Conform de arbo-wet dient u goed georganiseerd te zijn en uw BHV plan aan de arbeidsinspectie te kunnen tonen.

Wij helpen u graag een praktische bruikbaar en goed beheersbaar BHV plan samen te stellen. Een plan dat alle essentiële onderdelen bevat, kort en krachtig geformuleerd is en voor uw organisatie geschreven. Dit plan stellen wij regelmatig op samen met een ontruimingsplan en/of risico inventarisatie. De samenhang tussen de rapportages worden op de juiste wijze binnen uw organisatie geïmplementeerd!

Maak een afspraak Ik wil advies

Praktijkgericht = Klantgericht

Binnen 15 werkdagen uw BHV-plan in huis

Wij starten met de inventarisatie op uw locatie. Dit kan een ochtend, middag of hele dag duren afhankelijk van de grootte van uw organisatie. Hierin spreken we met de verantwoordelijke BHV’ers en brengen direct onze kennis over voor de borging van het BHV-plan. Na het bezoek werken wij de gegevens uit in een concept plan. Dit bespreken we met uw contactpersoon voordat we het plan definitief ingebonden opleveren. U ontvangt uiteraard ook een Word versie van de documentatie zodat u zelfstandig makkelijk aanpassingen in de toekomst kunt verwerken. Onze unieke aanpak levert u een concreet plan op binnen 15 werkdagen.

Kosten

Het opstellen van uw BHV-plan is altijd op maat en de kosten zijn afhankelijk van de grootte van uw organisatie. Voor een aanbod op maat kunt u contact opnemen via verkoop@soliede.nl of telefonisch op 0251-273 888.


Receptiemap

Waarom?

De brandweer, bouw- en woningtoezicht, milieudienst en Voedsel Waren Autoriteit kunnen uw bedrijf controleren op aanwezigheid van de juiste documentatie. Het bespaart veel tijd als u alle documenten, waaronder het BHV plan en Ontruimingsplan, direct beschikbaar hebt in een Receptiemap.

Inhoud

  • Kopie gebruiksvergunninggebruikmelding
  • Laatste twee werkbonnen of onderhoudcontract van onderhoud aan de draagbare blustoestellen; koelinstallaties inclusief de airco; nood- en transparantverlichting; BMI, droge blusleiding en brandslanghaspels
  • Exploitatievergunning horeca
  • Overzicht van de dagelijkse metingen voor de Voedsel Waren Autoriteit: borgingslijst van vers bereide producten; temperatuur gekoeld en verwarmd eten; temperatuur leidingwater i.v.m. legionella
  • Werkwijze en kosten

    Nadat alle documenten voor de implementatie van uw BHV organisatie opgesteld zijn, helpen wij u bij het maken van de Receptiemap. Zo heeft u direct alle benodigde gegevens voor de diverse controlerende instanties bij de hand. Deze extra dienstverlening is geheel gratis.

    Maak een afspraak Ik wil advies