Werken bij Soliede

Wil jij ook werken bij Soliede?

Soliede is een groeiende organisatie die ontzorgt in bedrijfshulpverlening en veiligheid. Praktijkgerichtheid, vernieuwend, persoonlijke aandacht en kwaliteitsbeleving zijn onze kernwaarden. Deze liggen ten grondslag aan alle inzet. We hebben een geïnspireerd en gefocust team dat denkt vanuit de klant. Wij stellen onze dienstverlening samen alsof we op de stoel van de klant mogen plaatsnemen. Wij organiseren, controleren en faciliteren die zaken waaraan onze klant niet toekomt.

Ons team bestaat uit 18 medewerkers van verschillende leeftijden. Elke werknemer heeft wekelijks persoonlijk contact met zijn leidinggevende. Verder worden er 2x per jaar functionerings- en beoordelingsgesprekken gehouden met de leidinggevende en HR. Je beoordeelt je eigen werk en krijgt feedback. Vooral je persoonlijke groei vinden we belangrijk bij Soliede.

Werken bij Soliede

DEEL UITMAKEN VAN ONS GEWELDIGE TEAM?

BEKIJK ONDERSTAANDE VACATURE(S) EN MAIL ONS JE MOTIVATIE EN CV

Onze vacatures

Deel uitmaken van ons team - Vacatures

Zoek jij een veelzijdige, klantgerichte baan in een gedreven en gezellig team?

De accountmanager binnendienst heeft veel klantcontact en organiseert samen met collega’s de trainingen op het gebied van veiligheid. Je doet planningsvoorstellen, maakt offertes, stemt behoefte met de klant af en regelt dat de cursisten een mooie dag beleven.

Over Soliede

Soliede heeft een gedreven team met een focus op ontwikkeling en vernieuwing in de markt van bedrijfshulpverlening en bedrijfsveiligheid. Soliede organiseert trainingen op het gebied van veiligheid in heel Nederland. Dit doen wij met veel passie en wij zorgen ervoor dat alle klanten een op maat gemaakt aanbod ontvangen.

Wat ga je doen?

Als accountmanager binnendienst ontzorg je de klant van A tot Z. Een kleine greep uit de taken die je zult gaan uitvoeren zijn:

  • Contact opnemen met de klant om zijn behoeftes te inventariseren
  • Het opstellen van op maat gemaakt offertes
  • Het voorbereiden van trainingen (o.a. het regelen van de locatie en de trainer, het uitnodigen van cursisten, het aanvragen van examens en het genereren van certificaten)
  • Het afhandelen van trainingen (o.a. absentie en presentie verwerken, aftersales contact met de klant en het opstellen van de managementrapportages)
  • Beantwoorden van commerciële en administratieve vragen van klanten.

Kortom, je speelt een grote rol in het verkopen van trainingen en de voorbereiding en afhandeling hiervan. Je gaat aan de slag met je eigen klantenkring, waar je de volledige verantwoording voor zult dragen.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je beschikt over minimaal HBO denk- en werkniveau
  • Je hebt relevante werkervaring opgedaan in een vergelijkbare functie (gewenst: 2 jaar ervaring als accountmanager)
  • Je bent nauwkeurig, kunt snel schakelen tussen werkzaamheden en bent oplossingsgericht
  • Je kunt onderscheid maken tussen hoofd- en bijzaken en daarin prioriteiten stellen
  • Je hebt een positieve instelling en wilt uitdagingen te lijf gaan
  • Je bent communicatief vaardig (zowel mondeling als schriftelijk) en hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
  • Je hebt ruime kennis van Microsoft Office (Outlook, Word en Excel)

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en veelzijdige functie
  • Een marktconform salaris met 8% vakantietoeslag en een overzichtelijk arbeidsvoorwaardenreglement
  • 24 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband
  • Een afwisselende, diverse en uitdagende baan
  • Een enthousiast, gedreven en ervaren team waarin je komt te werken
  • Een platte organisatiestructuur
  • Ruimte en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en te ontplooien

Heb je interesse in onze vacature?

Ben je enthousiast geworden en herken je jezelf in het profiel? Stuur dan voor 31 januari a.s. je CV en motivatiebrief naar hr@soliede.nl.

Aanvullende informatie

Salaris:

  • €2.500,00 – €3.500,00 per maand

Rooster:

  • Dagdienst
  • Flexibel werkrooster
  • ma-vr

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Bedrijfsopleiding
  • Budget voor professionele ontwikkeling
  • Pensioen
  • Productkorting werknemers
  • Reiskostenvergoeding

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • Vakantiegeld

Verwachte startdatum:

  • 1 maart 2023