Werken bij Soliede

Wil jij ook werken bij Soliede?

Soliede is een groeiende organisatie die ontzorgt in bedrijfshulpverlening en veiligheid. Praktijkgerichtheid, vernieuwend, persoonlijke aandacht en kwaliteitsbeleving zijn onze kernwaarden die aan alle inzet ten grondslag liggen. We hebben een geïnspireerd en gefocust team dat denkt vanuit de klant en haar dienstverlenging samenstelt alsof we op de stoel van de klant mogen plaatsnemen. Wij organiseren, controleren en faciliteren hetgeen waar onze klant niet aan toe komt.

Ons team bestaat uit 17 medewerkers in de leeftijdscategorie 19 tot 45 jaar. Elke werknemer heeft wekelijks persoonlijk contact met zijn leidinggevende en 2x per jaar worden er functionerings- en beoordelingsgesprekken gehouden met zowel je leidinggevende als afdeling HR. Je beoordeelt je eigen werk en krijgt feedback. Vooral je persoonlijke groei vinden we belangrijk bij Soliede.

OOK DEEL UITMAKEN VAN ONS GEWELDIGE TEAM?

BEKIJK ONDERSTAANDE VACATURES EN MAIL ONS JE MOTIVATIE EN CV

Onze vacatures

Je komt te werken in een inspirerende werkomgeving waarbij verbetering wordt nagestreefd. Je verzorgt trainingen bij klanten op locatie of op locaties van Soliede. De kracht van onze trainingen ligt erin de cursisten veel te laten handelen en praktijkervaring op te laten doen.

Functieomschrijving
Onze trainers zijn zeer vooruitstrevend en gebruiken hun didactische vaardigheden in de begeleiding van de cursisten. Continu ontwikkelen en verbeteren zit in hun DNA. We gebruiken de nieuwste methodes en materialen op het gebied van BHV, EHBO en EHaK. Cursisten kunnen hun geleerde vaardigheden direct inzetten in onze eigen scenarioruimte.

Een onderdeel van je functie is dat je samen met onze andere trainers jaarlijks een uitdagend lesplan opstelt. Onze trainers denken vanuit de klant en stellen de dienstverlening samen alsof ze op de stoel van de klant mogen plaatsnemen. Dit betekent dat voor elke klant gekeken wordt naar de behoefte binnen hun organisatie. Dit zorgt ervoor dat geen dag hetzelfde is als trainer bij Soliede.

Wij zoeken een kandidaat die

  • een gastvrije, representatieve en klantgerichte houding heeft
  • beschikt over uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatie in het Nederlands en Engels
  • een kritische blik heeft en met verbetervoorstellen komt
  • zelfstandig en accuraat is
  • ruime ervaring heeft als instructeur op het gebied van BHV
  • overtuigingskracht en inlevingsvermogen heeft, én goed kan samenwerken

Wie zijn wij?

Soliede is een groeiende organisatie die ontzorgt in bedrijfshulpverlening en veiligheid. Praktijkgerichtheid, vernieuwend, persoonlijke aandacht en kwaliteitsbeleving zijn onze kernwaarden die aan alle inzet ten grondslag liggen. We hebben een geïnspireerd en gefocust team dat denkt vanuit de klant en haar dienstverlenging samenstelt alsof we op de stoel van de klant mogen plaatsnemen. Wij organiseren, controleren en faciliteren hetgeen waar onze klant niet aan toe komt.

Ons team bestaat uit 17 medewerkers in de leeftijdscategorie 19 tot 45 jaar. Persoonlijke groei vinden wij hierbij erg belangrijk en wij investeren graag in jouw toekomst.

Wij willen zoveel mogelijk organisaties helpen en daar ga jij een belangrijke rol in spelen. Wij adviseren onze klanten met een unieke aanpak. Onze aanpak wordt gebaseerd op onze kernwaarden. De kernwaarden van Soliede zijn de grondslag voor alle activiteiten die wij uitvoeren.

Wat wij jou te bieden hebben

  • een marktconform salaris met 8% vakantietoeslag en een overzichtelijk arbeidsvoorwaardenreglement
  • een ruim budget voor een persoonlijk scholings-/coaching programma als je (nog) niet over (alle) diploma’s beschikt
  • samenwerken met een ervaren, enthousiast en gedreven team
  • een platte organisatiestructuur met een open werksfeer
  • veel ruimte om jezelf te ontwikkelen

Ben je enthousiast geworden en herken je jezelf in dit profiel? Mail dan je CV en motivatiebrief naar vacatures@soliede.nl

Als accountmanager kom je te werken in het team dat sales & marketing doet. Je informeert en adviseert klanten en onderhoudt de relatie, maakt offertes op maat en benadert en bezoekt (potentiële) klanten om hen te informeren over onze dienstverlening.

Bij het opstellen van maatwerk offertes verzamel je niet alleen gegevens, maar maak je ook de bijbehorende prijsberekening. Je verkoopt opleidingen, advieswerk, producten en beheercontracten en zorgt voor de uitvoering van deze. Tevens werk je mee aan up- en cross-selling activiteiten en het binnenhalen van nieuwe klanten. Om de klant zo goed mogelijk te kunnen bedienen, onderhoud je nauw contact met de verschillende afdelingen.

Als accountmanager voer je regelmatig telefonische gesprekken en beantwoord je commerciële en administratieve vragen. Daarnaast stel je periodieke rapportages op en presenteer je deze aan het management. Je werkt in een team, maar opereert daarnaast zelfstandig.

Je bent accuraat, stressbestendig, oplossingsgericht en een echte aanpakker. Je bent administratief sterk, weet hoofd- van bijzaken te onderscheiden, kunt prioriteiten stellen en beheerst het Microsoft Office pakket. Daarnaast heb je geen angst om te bellen met (potentiële) klanten en beschik je over uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en Engels. Wij zijn op zoek naar iemand met een HBO werk- en denkniveau die geen 09.00 tot 17.00 uur mentaliteit heeft. Je bent in het bezit van rijbewijs B.

Naast bovenstaande punten, is de persoonlijke klik voor ons heel belangrijk. Een positieve instelling en uitdagingen te lijf willen gaan, beschouwen we als vanzelfsprekend. Flexibel, gedreven, geen moeite met een soms hectische werkomgeving en snel aanhaken in onze open bedrijfscultuur vinden we een must.

Wij zijn een jong en gedreven team, met verschillende achtergronden en functies. Wij werken graag samen en zijn vooruitstrevend. In onze persoonlijke en informele bedrijfscultuur vinden we het belangrijk om veel plezier in ons werk te hebben.

Soliede adviseert en ontzorgt vele, aansprekende organisaties in Nederland op het gebied van bedrijfshulpverlening en veiligheid. Wij willen zoveel mogelijk organisaties helpen en daar ga jij een belangrijke rol in spelen. Wij adviseren onze klanten met een unieke aanpak. Onze aanpak is gebaseerd op onze kernwaarden.

Je komt in een enthousiast, gedreven en ervaren team te werken in een platte organisatiestructuur. Wij bieden een marktconform salaris met uitstekende arbeidsvoorwaarden. Tevens krijg je binnen Soliede de ruimte om jezelf te ontwikkelen.

Ben je enthousiast geworden en herken je jezelf in het profiel? Mail dan je CV en motivatiebrief naar vacatures@soliede.nl.

Als sales assistent kom je te werken in het team van Sales & Marketing. Je informeert en adviseert klanten, verzamelt gegevens voor het opstellen van standaard offertes en ondersteunt in de verkoop van opleidingen, advieswerk, producten en beheercontracten.

Tevens werk je mee aan up- en cross-selling activiteiten en het binnenhalen van nieuwe klanten. Hierbij voer je regelmatig telefonische gesprekken en onderhoud je nauw contact met de verschillende afdelingen om de klant zo goed mogelijk te kunnen bedienen. Je werkt mee aan diverse promotieacties en je beantwoordt commerciële en administratieve vragen. Je werkt veel in teamverband en onderhoudt het contact met de klant.

Als sales assistent ben je accuraat, stressbestending, oplossingsgericht en een echte aanpakker. Je bent administratief sterk, weet hoofd- van bijzaken te onderscheiden, kunt prioriteiten stellen en beheerst het Microsoft Office pakket. Daarnaast heb je een zelfstandige werkhouding en ga je proactief te werk. Tevens beschik je over uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en Engels. Wij zijn op zoek naar iemand die enige werkervaring heeft in een soortgelijke administratieve functie en die over een MBO werk- en denkniveau beschikt.

Naast bovenstaande punten, is de persoonlijke klik voor ons heel belangrijk. Een positieve instelling en uitdagingen te lijf willen gaan, beschouwen we als vanzelfsprekend. Flexibel, gedreven, geen moeite met een soms hectische werkomgeving en snel aanhaken in onze open bedrijfscultuur vinden we een must.

Wij zijn een jong en gedreven team, met verschillende achtergronden en functies. Wij werken graag samen en zijn vooruitstrevend. In onze persoonlijke en informele bedrijfscultuur vinden we het belangrijk om veel plezier in ons werk te hebben.

Soliede adviseert en ontzorgt vele, aansprekende organisaties in Nederland op het gebied van bedrijfshulpverlening en veiligheid. Wij willen zoveel mogelijk organisaties helpen en daar ga jij een belangrijke rol in spelen. Wij adviseren onze klanten met een unieke aanpak. Onze aanpak is gebaseerd op onze kernwaarden.

Je komt in een enthousiast, gedreven en ervaren team te werken in een platte organisatiestructuur. Wij bieden een marktconform salaris met uitstekende arbeidsvoorwaarden. Tevens krijg je binnen Soliede de ruimte om jezelf te ontwikkelen.

Ben je enthousiast geworden en herken je jezelf in het profiel? Mail dan je CV en motivatiebrief naar vacatures@soliede.nl.

Soliede biedt HBO en WO studenten regelmatig interessante en vernieuwende onderzoeksopdrachten aan. Ben jij op zoek naar een uitdagende onderzoeksopdracht die in eerste instantie niets met BHV te maken lijkt te hebben? Door haar vooruitstrevende blik is Soliede continu op zoek naar verbetering. Wellicht kun jij met een onderzoeksopdracht invulling geven aan deze innovatieve vooruitstrevendheid.

Universiteiten, Hogescholen en andere onderwijsinstellingen laten op maat onderzoek verrichten zonder veel tijd aan begeleidingssessies kwijt te zijn. Van de screening tot de oplevering van het rapport worden de studenten voorzien van feedback. Neem voor meer informatie contact met ons op.

Als je geïnteresseerd bent in een uitdagende stageopdracht, stuur dan een motivatiebrief met CV naar vacatures@soliede.nl.