Wil jij ook werken bij Soliede?
Soliede is een groeiende organisatie die ontzorgt in bedrijfshulpverlening en veiligheid. We zijn dan ook altijd op zoek naar nieuwe collega’s. Onze kernwaarden zijn: praktijkgerichtheid, vernieuwend, persoonlijke aandacht en kwaliteitsbeleving. Deze liggen ten grondslag aan alles wat we doen. We hebben een geïnspireerd en gefocust team dat denkt vanuit de klant. Wij stellen onze dienstverlening samen alsof we op de stoel van de klant plaatsnemen. Wij organiseren, controleren en faciliteren die zaken waaraan onze klant niet toekomt.
Elke medewerker heeft wekelijks persoonlijk contact met zijn leidinggevende. Verder worden er 2x per jaar functionerings- en beoordelingsgesprekken gehouden met de leidinggevende en HR. Je beoordeelt je eigen werk en krijgt feedback. Vooral je persoonlijke groei vinden we belangrijk bij Soliede.

BEKIJK ONDERSTAANDE VACATURE(S) EN MAIL ONS JE MOTIVATIE EN CV. OPEN SOLLICITATIES ZIJN OOK WELKOM!
Onze vacatures

Vind jij het leuk om mensen te enthousiasmeren en hen vaardigheden aan te leren? Dan hebben wij dé vacature voor jou!
Wij zoeken een trainer die op een motiverende en uitdagende manier trainingen BHV, EHBO en EHaK kan verzorgen bij klanten op locatie of op locaties van Soliede. De kracht in onze trainingen is om cursisten veel te laten handelen en praktijkervaring op te laten doen. Cursisten kunnen bij Soliede hun geleerde vaardigheden direct in zetten in onze eigen vernieuwde scenarioruimte. We gebruiken de nieuwste methodes en materialen op het gebied van BHV, EHBO en EHaK.
Samen met jouw collega’s wordt elk jaar het lesplan geëvalueerd en wordt een nieuw uitdagend lesplan opgesteld. Onze trainers stellen de dienstverlenging voor de klanten samen alsof we op de stoel van de klant plaatsnemen. Dit betekent dat voor elke klant gekeken wordt naar de behoefte binnen hun organisatie. Dit zorgt ervoor dat geen dag hetzelfde is als trainer bij Soliede. Daarnaast is er altijd de mogelijkheid om nieuwe lesmethodieken en lesplannen voor klanten te initiëren of te ontwikkelen.
Wij zoeken een kandidaat die
- Een gastvrije, representatieve en klantgerichte houding heeft
- Beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden
- Ervaring heeft als instructeur (het liefst op het gebied van BHV)
- Kennis en/of affiniteit heeft met BHV
- Overtuigingskracht, inlevingsvermogen heeft en goed kan samenwerken
- Woonachtig is in de omgeving van Amsterdam of Utrecht
Mocht je (nog) niet beschikken over (alle) diploma’s is er de mogelijkheid tot het volgen van een instructeursopleiding eerste hulp en brand en ontruiming. Daarnaast krijg je de ruimte om te werken aan je persoonlijke ontwikkeling en om vakliteratuur te bestuderen.
Wie zijn wij
Soliede is een groeiende organisatie die ontzorgt in bedrijfshulpverlening en veiligheid. We hebben een geïnspireerd en gefocust team dat denkt vanuit de klant. Wij organiseren, controleren en faciliteren hetgeen waar onze klant niet aan toe komt. Wij beogen een continue verbetering van onze cursussen en we ontwikkelen nieuwe lesmethoden om onze cursussen levendig te houden.
Wij willen zoveel mogelijk organisaties helpen en daar ga jij een belangrijke rol in spelen. Wij adviseren onze klanten met een unieke aanpak. Onze aanpak wordt gebaseerd op onze kernwaarden. De kernwaarden van Soliede zijn hoge kwaliteitsbeleving, praktijkgerichtheid, persoonlijke aandacht en innovatieve dienstverlening.
Je komt te werken in een jong en dynamisch team. Het team bestaat uit 17 medewerkers in de leeftijdscategorie van 19-52 jaar. Het is een plek waar je jezelf kunt zijn, met een informele en prettige werksfeer. Jaarlijks worden er verschillende uitjes georganiseerd voor en door het team.
Wat kunnen wij jou bieden
- Een marktconform salaris met 8% vakantietoeslag en een overzichtelijk arbeidsvoorwaardenreglement
- Een ruim budget voor een persoonlijk scholings-/coaching programma, ook als je (nog) niet over (alle) diploma’s beschikt
- Je komt te werken in een ervaren, enthousiast en gedreven team
- Een platte organisatiestructuur met een open werksfeer
- Veel ruimte om jezelf te ontwikkelen
Ben je enthousiast geworden en herken je jezelf in het profiel? Mail dan je CV en motivatiebrief naar hr@soliede.nl.
Aanvullende informatie
Soort dienstverband: Voltijds, Deeltijds, Vaste baan
Salaris: €2.750,00 – €3.500,00 per maand
Rooster:
- Avondwerk
- Dagdienst
- Flexibel werkrooster
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Auto van de zaak
- Bedrijfsopleiding
- Budget voor professionele ontwikkeling
- Pensioenregeling
Soorten aanvullende vergoedingen:
- Vakantiegeld
Ben jij een gedreven adviseur RI&E en veiligheid? Wil je organisaties en werknemers helpen een veiligere werkplek te krijgen? Als adviseur bezoek je organisaties, overheden en bedrijven om risico’s te inventariseren en te evalueren. Je stelt een concept Plan van Aanpak op en adviseert de klant op een open en eerlijke manier. Je richt je op veiligheidsvraagstukken, arbobeleid en de interne veiligheidsprocedures. Het is een zeer veelzijdige en zelfstandige functie met projecten voor verschillende klanten in diverse branches.
Over Soliede
Soliede heeft een gedreven team met een focus op ontwikkeling en vernieuwing in de markt van bedrijfshulpverlening en bedrijfsveiligheid. Sinds 2006 richten wij ons op het veilig maken van werkomgevingen met veel op maat advies, praktische oplossingen, persoonlijke aandacht en vernieuwende methoden en online tools. Ook met onze unieke RI&E tooling helpen wij klanten hun veiligheidsvraagstukken in kaart te brengen en te beheren.
Wat ga je doen
Je bezoekt een diversiteit aan klanten in verschillende branches en adviseert hen over Arbozaken en bedrijfsveiligheid. Je maakt rondgangen, interviewt medewerkers, beoordeelt beleidsstukken en procedure beschrijvingen, je controleert werkplekken en schrijft een concreet adviesrapport. Je houdt je bezig met het opstellen van een Risico-inventarisatie- & Evaluaties, plannen van aanpak, bedrijfsnoodplannen en ontruimingsplannen.
Wie ben jij
- Gedreven, leergierig en oplossingsgericht;
- Je hebt een zelfstandige houding en gaat proactief te werk;
- De Arbowet- en regelgeving kent voor jou geen geheimen;
- Je beschikt over goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands;
- Je hebt een kritische blik en zoekt altijd naar verbeteringen;
- Je bent flexibel inzetbaar en houdt ervan om eigenaar te zijn over het werk;
- Je hebt ervaring in het opstellen van Risico Inventarisatie- en Evaluaties en plannen van aanpak.
Wat wij bieden
- Een marktconform salaris met 8% vakantietoeslag en een overzichtelijk arbeidsvoorwaardenreglement;
- Je komt samen te werken in een enthousiast en gedreven team;
- Je werkt zelfstandig en in teamverband met een platte organisatiestructuur en open werksfeer;
- Het is een veelzijdige functie met daarnaast werken aan interessante projecten met veel diversiteit;
- Je krijgt veel ruimte om jezelf te ontwikkelen en voldoende opleidingsmogelijkheden;
- Een deel van de werkzaamheden met thuiswerken verrichten behoort tot de mogelijkheden;
- Auto, laptop en telefoon van de zaak.
Bedrijfscultuur
Wij zijn een jong en gedreven team met verschillende achtergronden en functies. Wij werken graag samen en zijn vooruitstrevend. In onze persoonlijke en informele bedrijfscultuur vinden we het belangrijk om veel plezier in ons werk te hebben.
Heb je interesse in deze vacature?
Ben je enthousiast geworden en herken je jezelf in het profiel? Mail dan je CV en motivatiebrief naar hr@soliede.nl.
Aanvullende informatie
Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Bepaalde tijd, Onbepaalde tijd
Salaris: €3.000,00 – €4.000,00 per maand
Rooster:
- ma-vr
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Auto van de zaak
- Budget voor professionele ontwikkeling
- Kerstpakket
- Pensioen
- Personeelskorting
- Reiskostenvergoeding
- Telefoonplan
Soorten aanvullende vergoedingen:
- Vakantiegeld
Opleiding:
- HBO (Gewenst)
Ben jij een gedreven adviseur BHV-organisatie en brandveiligheid? Wil je organisaties en werknemers helpen structuur te krijgen in hun BHV-organisatie? Als adviseur bezoek je organisaties, overheden, bedrijven en geef je workshops aan ploegleiders BHV, leidinggevenden en BHV’ers. Je verbetert de BHV- procedures en adviseert over de beste manier om mensen en middelen in te zetten tijdens het onder controle brengen van een calamiteit. Je richt je op brandveiligheid en het organiseren van de BHV om schade en ongevallen te voorkomen. Het is een zeer veelzijdige en zelfstandige functie met projecten voor zeer aansprekende klanten in diverse branches.
Over Soliede
Soliede heeft een gedreven team met een focus op ontwikkeling en vernieuwing in de markt van bedrijfshulpverlening en bedrijfsveiligheid. Sinds 2006 richten wij ons op het veilig maken van werkomgevingen met veel op maat advies, praktische oplossingen, persoonlijke aandacht en vernieuwende methoden en online tools. Ook met onze unieke workshops BHV helpen wij klanten hun bedrijfsnoodprocedures en ontruimingsplannen op te stellen, te implementeren en te beheren.
Wat ga je doen
Je bezoekt een diversiteit aan klanten in verschillende branches en geeft workshops en advies over de BHV-organisatie en brandveiligheid. Je bezoekt klanten, bereidt workshops voor, geeft de workshops en verwerkt dit in concrete bedrijfsnoodplannen en ontruimingsplannen. Je verzorgt scenariotrainingen om procedures te oefenen en te controleren. Je geeft advies over BHV-middelen en brandveiligheidsvraagstukken.
Wie ben jij
- Gedreven, leergierig en oplossingsgericht;
- Je hebt een zelfstandige houding en gaat proactief te werk;
- Bedrijfshulpverlening en brandveiligheid kent voor jou geen geheimen;
- Je beschikt over goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands;
- Je hebt een kritische blik en zoekt altijd naar verbeteringen;
- Je bent flexibel inzetbaar en houdt ervan om eigenaar te zijn over het werk;
- Je hebt ervaring in het opstellen van bedrijfsnoodplannen en ontruimingsplannen.
Wat wij bieden
- Een marktconform salaris met 8% vakantietoeslag en een overzichtelijk arbeidsvoorwaardenreglement;
- Je komt samen te werken in een enthousiast en gedreven team;
- Je werkt zelfstandig en in teamverband met een platte organisatiestructuur en open werksfeer;
- Het is een veelzijdige functie met daarnaast werken aan interessante projecten met veel diversiteit;
- Je krijgt veel ruimte om jezelf te ontwikkelen en voldoende opleidingsmogelijkheden;
- Een deel van de werkzaamheden met thuiswerken verrichten behoort tot de mogelijkheden;
- Auto, laptop en telefoon van de zaak.
Bedrijfscultuur
Wij zijn een jong en gedreven team met verschillende achtergronden en functies. Wij werken graag samen en zijn vooruitstrevend. In onze persoonlijke en informele bedrijfscultuur vinden we het belangrijk om veel plezier in ons werk te hebben.
Heb je interesse in deze vacature?
Ben je enthousiast geworden en herken je jezelf in het profiel? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar hr@soliede.nl!
Aanvullende informatie
Soort dienstverband: Fulltime, Bepaalde tijd, Onbepaalde tijd
Salaris: €2.750,00 – €3.750,00 per maand
Rooster:
- Dagdienst
- ma-vr
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Auto van de zaak
- Bedrijfsfeesten
- Budget voor professionele ontwikkeling
- Extra vakantiedagen
- Kerstpakket
- Pensioen
- Personeelskorting
- Reiskostenvergoeding
- Telefoonplan
Soorten aanvullende vergoedingen:
- Vakantiegeld
Opleiding:
- HBO (Gewenst)
Zoek jij een veelzijdige, klantgerichte baan in een gedreven en gezellig team?
De accountmanager binnendienst heeft veel klantcontact en organiseert samen met collega’s de trainingen op het gebied van veiligheid. Je doet planningsvoorstellen, maakt offertes, stemt behoefte met de klant af en regelt dat de cursisten een mooie dag beleven.
Over Soliede
Soliede heeft een gedreven team met een focus op ontwikkeling en vernieuwing in de markt van bedrijfshulpverlening en bedrijfsveiligheid. Soliede organiseert trainingen op het gebied van veiligheid in heel Nederland. Dit doen wij met veel passie en wij zorgen ervoor dat alle klanten een op maat gemaakt aanbod ontvangen.
Wat ga je doen?
Als accountmanager binnendienst ontzorg je de klant van A tot Z. Een kleine greep uit de taken die je zult gaan uitvoeren zijn:
- Contact opnemen met de klant om zijn behoeftes te inventariseren
- Het opstellen van op maat gemaakt offertes
- Het voorbereiden van trainingen (o.a. het regelen van de locatie en de trainer, het uitnodigen van cursisten, het aanvragen van examens en het genereren van certificaten)
- Het afhandelen van trainingen (o.a. absentie en presentie verwerken, aftersales contact met de klant en het opstellen van de managementrapportages)
- Beantwoorden van commerciële en administratieve vragen van klanten.
Kortom, je speelt een grote rol in het verkopen van trainingen en de voorbereiding en afhandeling hiervan. Je gaat aan de slag met je eigen klantenkring, waar je de volledige verantwoording voor zult dragen.
Wat verwachten wij van jou?
- Je beschikt over minimaal HBO denk- en werkniveau
- Je hebt relevante werkervaring opgedaan in een vergelijkbare functie (gewenst: 2 jaar ervaring als accountmanager)
- Je bent nauwkeurig, kunt snel schakelen tussen werkzaamheden en bent oplossingsgericht
- Je kunt onderscheid maken tussen hoofd- en bijzaken en daarin prioriteiten stellen
- Je hebt een positieve instelling en wilt uitdagingen te lijf gaan
- Je bent communicatief vaardig (zowel mondeling als schriftelijk) en hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
- Je hebt ruime kennis van Microsoft Office (Outlook, Word en Excel)
Wat bieden wij?
- Een uitdagende en veelzijdige functie
- Een marktconform salaris met 8% vakantietoeslag en een overzichtelijk arbeidsvoorwaardenreglement
- 24 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband
- Een afwisselende, diverse en uitdagende baan
- Een enthousiast, gedreven en ervaren team waarin je komt te werken
- Een platte organisatiestructuur
- Ruimte en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en te ontplooien
Heb je interesse in onze vacature?
Ben je enthousiast geworden en herken je jezelf in het profiel? Stuur dan voor 31 januari a.s. je CV en motivatiebrief naar hr@soliede.nl.
Aanvullende informatie
Salaris:
- €2.500,00 – €3.500,00 per maand
Rooster:
- Dagdienst
- Flexibel werkrooster
- ma-vr
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Bedrijfsopleiding
- Budget voor professionele ontwikkeling
- Pensioen
- Productkorting werknemers
- Reiskostenvergoeding
Soorten aanvullende vergoedingen:
- Vakantiegeld
Verwachte startdatum:
- 1 maart 2023
Staat jouw droombaan niet in ons rijtje met openstaande vacatures, maar wil je wel graag deel uitmaken van ons geweldige team?
We zijn altijd op zoek naar nieuwe collega’s, dus stuur vooral je open sollicitatie (motivatie en cv) naar hr@soliede.nl! Dan kijken wij of je bij ons past en we dé vacature voor jou hebben.